środa, 18 września 2013

Słodkości od M.C. - What do You think? ;-)


Mariah Carey "Vision of Love" (woda perfumowana EDP Spray 30ml/1oz)
Od lewej: Inseparable, Never Forget You, Vision of Love
Producent opisuje perfumy jako orientalno-kwiatowy zapach dla kobiet; tropikalny, zabawny, słodki.

Nuty głowy: mandarynka, orzechy kokosowe, neroli
Nuty serca: fioletowy jaśmin, biała brzoskwinia
Nuty bazy: drewno sandałowe, wanilia, piżmo

***
Lollipop Splash The Remix - kolekcja perfum sygnowanych nazwiskiem gwiazdy, są kontynuacją serii Lollipop Bling, która ukazała się w sprzedaży w 2011 roku. M.C. dała nam trzy zapachy, których nazwy pochodzą od tytułów piosenek gwiazdy: Inseparable, Never Forget You oraz Vision of Love.

Motylek (tak będę nazywała te perfumy) ma w sobie niezwykłą moc i skrywa tajemnicę. Zapach jest ciepły, słodki ale nie mdły. Chciałabym ugryźć ten zapach bo połączenie francuskich ciasteczek (dobrze czytacie!), jaśminu, brzoskwini oraz egzotycznego kokosa daje soczysty i tropikalny zapach z delikatną nutą wanilii.

Minus zapachu to jego trwałość. Na mojej skórze nie utrzymuje się długo, ok 3-4 godziny. Na ubraniu natomiast wyczuwam go nawet 3 dnia!

Według mnie Motylek nie jest na każdy dzień. Jest wyjątkowy i takich też potrzebuje okazji. M.C. nieprzypadkowo nazwała go 'Vision of Love', ale o tym sami musicie się już przekonać ;-) Ja jestem usatysfakcjonowana i szczęśliwa, że posiadam go w swojej Motylkowej kolekcji :-)


2 komentarze:

  1. Zgadzam się - nie nadaje się na każdy dzień. Wczoraj miałam go na sobie i mam wrażenie, że było za ciepło jak na tę słodycz. I utrzymał się zaskakująco długo - do 6 godzin jeszcze go czułam :)
    życzę powiększania się kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś w Warszawie pada, nie jest ciepło więc otuliłam się motylkiem i od razu lepiej się poczułam! :)

    OdpowiedzUsuń